خرید لافراری توسط لوئیس همیلتون

خرید لافراری توسط لوئیس همیلتون

از آن جایی که مرسدس بنز در حال حاضر اتومبیل هایپرکار نمی‌سازد راننده‌های تیم فرمول یک این کمپانی برای فرونشاندن عطش تجربه حس فرمول یک در خیابان مجبور به استفاده از محصولات دیگر کمپانی‌ها هستند. از میان دو راننده فرمول یک مرسدس بنز در فصل 2015، نیکو رزبرگ از مرسدس بنز C63 AMG استفاده می‌کند ولی بحث لوئیس همیلتون جداست و او در انتخاب و خرید اتومبیل خساست به خرج نمی‌دهد و به کم قانع نمی‌شود و معمولاً هنگام خرید اتومبیل زرق‌وبرق دارترین ها را بر می‌گزیند. بعد از تحویل گرفتن نمونه سفارشی پاگانی زوندا 760 که شرح آن قبلاً منتشر شده بود اکنون همیلتون برای گرامی داشت قهرمانی خود در مسابقات فرمول یک فصل 2014 و هم‌چنین اولین گرندپری فصل 2015 ، یک اتومبیل لافراری خریده است.

Ferrari Laferrari

Ferrari Laferrari


به‌طور معمول هر خودرویی که توسط رانندگان فرمول یک در جاده‌ها رانده می‌شوند خیلی سریع مشهور شده و به‌اصطلاح زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند اما قضیه خرید لافراری توسط همیلتون کمی متفاوت است درواقع همیلتون در حالی اتومبیل لافراری خریده است که با تیم فرمول یک ستاره سه پر قرارداد دارد و فراری نزدیک‌ترین رقیب آنها در مسابقات فرمول یک است به عبارت دیگر او یکی از ساخته‌های تیم دشمن را خریده است و خوشبختانه مسئولین تیم آلمانی با این قضیه به‌راحتی کنار آمده‌اند و مدیر اجرائی تیم مرسدس آ ام گ پتروناس Toto Wolff دراین‌باره گفته است: همیلتون فقط یک لافراری خرید است و ما با این قضیه اصلاً مشکل نداریم.

Lewis Hamilton Pagani Zonda

Lewis Hamilton Pagani Zonda


همیلتون اولین راننده فرمول یکی نیست که در عین قرارداد با تیمی به غیر فراری، لافراری می‌خرد. در سال 2014 سباستین فتل در حالی که راننده تیم ردبول بود یک لافراری خرید اما قرار داد او با تیم ردبول اجازه علنی کردن اتومبیل جدیدش را نمی‌داد و یک سال بعد او به تیم فراری پیوست. اکنون شایعاتی در محافل شنیده می‌شود که ممکن است چنین اتفاقی برای همیلتون هم در فصل بعد رخ دهد و او به فراری بپیوندد. دور از ذهن نیست که اکنون همیلتون از رانندگی با لافراری لذت می‌برد و شاید مترصد یک اشاره باشد تا مرسدس آ ام گ پتروناس را ترک کرده و مانند سباستین فتل به فراری بپیوندد و تمام شدن مهلت قرار داد همیلتون با مرسدس در پایان فصل 2015 بیشتر به این شایعات دامن میزند. ولی به نظر نمی‌رسد همیلتون فقط به دلیل لذت بردن از اتومبیل جاده ای فراری قصد ترک مرسدس را داشته باشد ولی در دنیای فرمول یک هر چیزی امکان‌پذیر است.


لافراری یکی از مطرح‌ترین هایپرکارهای فعلی جهان است و رقابت نزدیکی با مک لارن P1 و پورشه 918 دارد که اخیراً با معرفی کونیگزگ رگرا این رقابت شدیدتر شده است. این مدل هم‌چنین سریع‌ترین و صد البته گران‌ترین مدل فعلی فراری است و از موتور 6.3 لیتری V12 بهره می‌برد که به ترتیب قدرت و گشتاوری برابر با 789 اسب بخار و 700 نیوتن متر را فراهم می‌آورد یک موتور الکتریکی هم 161 اسب بخار دیگر را به قدرت موتور درون‌سوز اضافه می‌کند تا اتومبیل در حالت ترکیبی 950 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور داشته باشد تمامی قدرت فوق به‌واسطه یک جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد تا شتاب صفر تا صد اتومبیل در زیر 3 ثانیه و صفر تا 200 در زیر 7 ثانیه به ثبت برسد و شتاب گیری اتومبیل تا 356 کیلومتر بر ساعت ادامه می‌یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:لافراری,لوئیس همیلتون,لافراری لوئیس همیلتون,

] [ 14:43 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]